Як та на що витрачали гроші українці в онлайн та офлайн-магазинах у 2023 році — дослідження

Поділитися
Як та на що витрачали гроші українці в онлайн та офлайн-магазинах у 2023 році — дослідження © unsplash/mrsmaria
Споживацькі настрої українців зазнали суттєвих змін.

Переважна більшість українців  не купують товари, продавець/виробник яких не залишив ринок РФ. Про це свідчать дані дослідження «Споживацькі настрої українців у другий рік повномасштабного вторгнення», котре провела компанія «Делойт».

«Невід’ємною частиною споживацької поведінки співвітчизників залишається громадянська позиція. Як і минулого року, абсолютна більшість споживачів (70%) продовжує бойкотувати виробників товарів/продавців, які не залишили ринок країни-агресора», - розповідає Олександр Ямпольський, директор, керівник галузевої групи з ритейлу та оптової дистрибуції «Делойт» в Україні.

Ключові цифри споживацької активності, згідно з дослідженням, такі:

  • 70% українців не купують товари, продавець/виробник яких не залишив ринок РФ;
  • 65% економлять на категорії «Дозвілля та розваги поза домом»;
  • 58% зазначають про зниження активності щодо відвідування кінотеатрів/концертів;
  • 51% українців не економлять на ліках;
  • 47% українців купують їжу як стратегічний запас;
  • 43% купують ліки про запас;
  • 32% українців почали витрачати більше на продукти харчування;
  • на 32% зросли витрати українців у категорії «Перегляд ТБ і стримінгових каналів».

Фахівці «Делойт» дослідили також вплив місця проживання на споживацьку активність:

  • ті громадяни, які виїхали, є лідерами за частотою здійснення покупок та за розміром середнього чека в більшості категорій товарів;
  • середній чек українців за кордоном на 30% перевищує середній чек українців, місце проживання яких не змінилось, як у офлайн-магазинах, так і в онлайн-магазинах;
  • середній чек внутрішньо переміщених осіб у офлайн-магазинах на 21% менший, аніж середній чек українців, місце проживання яких не змінилось (на 7% – в онлайн-магазинах).

Раніше ми писали про те, що Єврокомісія ініціювала розслідування щодо можливих порушень китайським маркетплейсом AliExpress європейського законодавства.

 

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі