Nemiroff: річниця протистояння

Поділитися

Чи можете ви згадати випадки, щоб акціонери власноруч знищували своє ж прибуткове підприємство? Схоже, саме це зараз намагається зробити частина власників із відомою всьому світу компанією Nemiroff. Блокування роботи основного заводу в Україні та представництва в Росії, поширення негативних чуток та відвертої нісенітниці про начебто запущене виробництво горілки Nemiroff у Пермській області та Татарстані, порушення законодавства у сфері корпоративного управління та ліцензійного права - ось такі методи застосовуються нині в боротьбі за всесвітньо відомого гіганта.

У квітні компанія «відсвяткувала» річницю конфлікту акціонерів. І хоча, попри все, Nemiroff міцно тримається на ногах, турбують запитання: чи надовго його ще вистачить? Що буде далі з компанією? Відповіді на ці та інші запитання DT.UA дає генеральний директор Української горілчаної компанії Nemiroff Алла Глусь.

- Недавно з’явилася інформація про початок розливу горілки ТМ Nemiroff на двох російських підприємствах - у Пермській області та Татарстані, хоча раніше розлив продукції здійснювався на Ярославському ЛГЗ. Що стоїть за цим повідомленням?

- Я б радо підтвердила інформацію про те, що виробництво горілки Nemiroff у Росії відновилося. Але, на жаль, не можу. З осені минулого року розлив продукції бренда на Ярославському ЛГЗ, єдиному легітимному ботлері Nemiroff у РФ (підприємство виробляло продукцію Nemiroff в інтересах усіх акціонерів), був примусово припинений внаслідок рейдерського захоплення Московського торгового дому Nemiroff. Нове нелегітимне керівництво повністю заблокувало роботу нашого представництва в Росії. Ідуть масові звільнення та відправка людей у довгострокові відпустки, припинено всі виплати, і через величезні борги в десятки мільйонів доларів (відповідно до наявної інформації, ці кошти просто вивели на Кіпр) було зупинено як російське виробництво, так і поставки з основного українського заводу. Пізніше нам вдалося на певний час відновити відвантаження продукції до Росії, але виробництво там і досі стоїть.

Заяви про нібито початок нелегального за своїм статусом виробництва продукції, які лунають останнім часом, - від бажання отримати прибуток, виробляючи продукцію Nemiroff без засновника компанії але з використанням спільного бренда! На жаль, такі дії можуть нашкодити репутації компанії, підірвати її авторитет. Та частина акціонерів, котрі намагаються знищити Nemiroff, веде нечесну гру: попри заборони європейських судів, усупереч угоді акціонерів, намагаються використовувати торгову марку без погодження з усіма власниками компанії.

Найбільш зухвала спроба - заява про початок виробництва на Пермському заводі та в Татарстані. Хоча керівники Кузнецького ЛГЗ і заводу «Татспиртпром» офіційно повідомили представникам ЗМІ, що не мають наміру розливати горілку під нашим брендом без відповідних ліцензійних договорів, наші опоненти поширили інформацію про початок виробництва як нібито вже реалізований проект.

Але зазначена маніпуляція виявилася невдалою. Російські ЗМІ вже розвінчали цю брехню. З’ясувалося, що жодних юридичних підстав для запуску виробництва не було. Станом на 5 квітня в Роспатенті навіть не зареєстрована відповідна ліцензійна угода на використання торгової марки. Згідно ж із законодавством РФ, кожен виробник, який планує виробляти горілку під уже зареєстрованою ТМ, котра йому не належить, зобов’язаний отримати право на її використання. Для цього необхідно укласти ліцензійний договір із власником ТМ і зареєструвати його в Роспатенті.

Не можна просто прийти на перший-ліпший завод і почати розливати продукцію незрозумілої якості під загальновідомим ім’ям, незаконно використовуючи ТМ. У 2007 р., налагоджуючи виробництво продукції Nemiroff на Ярославському ЛГЗ, наші спеціалісти провели колосальну роботу: дослідили воду з джерел підприємства, контролювали абсолютно всі етапи виробництва, забезпечили повну ідентичність органолептичних та якісних характеристик продукції. Наші технологи кілька місяців налагоджували цей процес. І тут ми чуємо, що, виявляється, ті рецептури й технології, над якими ми працювали два десятиліття, за кілька днів перенесені на невідомі нам заводи, та ще й нібито за підтримки наших технологів! Нонсенс.

Я досі не розумію, яка мотивація примушує частину акціонерів об’єднатися у спробі передати управління компанії до рук… юристів без будь-якого досвіду в управлінні підприємством у нашій галузі. Очевидно, що нічого спільного з подальшим розвитком успішного підприємства ці дії не мають.

- Як далі розвиватимуться події в Росії?

- Компанія Nemiroff змушена вдатися до захисту своїх інтересів усіма законними способами. Адже заперечити публічним, широко тиражованим заявам акціонерів-опонентів є що. По-перше, партнер компанії Ярославський ЛГЗ має достатні потужності, аби забезпечити необхідний обсяг та асортимент виробництва. По-друге, наш партнер білоруське підприємство «Мінськ Кристал» уже спростувало неправдиві заяви, що нібито воно розпочало постачання продукції Nemiroff до Росії. Про це свідчить і офіційна відповідь представника «Мінськ Кристал» на наш запит. По-третє, недостовірною є інформація, що Nemiroff вироблятиметься на підприємстві «Татспиртпром». Переконавшись у незаконності того, що відбувається, керівництво «Татспиртпром» відмовилося від подальших переговорів з частиною акціонерів компанії Nemiroff на початковій стадії. Врешті-решт, не відповідає дійсності заява акціонерів-опонентів, що для налагодження виробництва напоїв ТМ Nemiroff у Росії залучено фахівців та технологів компанії Nemiroff. Компанія Nemiroff не передавала ноу-хау, рецептів чи технологій виробництва своїх напоїв жодному з російських ЛГЗ, окрім Ярославського.

- Як сьогодні почувається компанія на українському ринку?

- Неймовірно, але у кризовий для себе рік бренд Nemiroff посилив свої позиції на вітчизняному ринку і став абсолютним лідером за обсягами продажів серед інших українських брендів у натуральному і в грошовому вимірах. Цей факт, як ніщо інше, підтверджує наш намір розвивати Nemiroff, посилювати бренд і свідчить про повагу споживачів до нашого продукту. На частку Nemiroff припадає 17,24% від загального обсягу придбаної в українських магазинах горілки. У грошовому вираженні бренду належить 18,01% ринку. Ми пишаємося такими результатами, адже вперше за всю історію компанії за підсумками року бренд став абсолютним лідером українського ринку.

Ми проаналізували результати роботи УГК Nemiroff впродовж 2008-2011 рр., що ознаменувалися складною економічною рецесією глобальної та національної економік. Результати нас надихають. Завдяки вдалій бізнес-стратегії компанія пережила скрутні часи не лише без втрат, а й з року в рік примножуючи свій успіх, дотримуючись позиції соціально-відповідального підприємства. Лише у 2011 р. компанія перерахувала у бюджети різних рівнів 951,52 млн. грн.

- Які бізнес-цілі зараз ставляться перед Nemiroff?

- Я знаю точно, що сьогоднішній результат - це багатолітня робота всієї команди професіоналів компанії. Значна частина наших працівників працює на заводі по 20 років. Це багато про що свідчить. Ми поважаємо і цінуємо наш колектив і в цей складний для компанії час відчуваємо неоціненну підтримку кожного.

Я вірю, спільними зусиллями нам вдасться вистояти і втримати свої позиції як в Україні, так і у світі. Наша мета - досягти стабільного прогнозованого розвитку, реалізувати довгострокової стратегії присутності на ключових горілчаних ринках та стати горілкою №1 у світі! І все це в інтересах усіх без винятку акціонерів!

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі